Doa Untuk Dekatkan Jodoh Yang Jauh. [ Baca Dan Amalkan..!! ]

Doa Untuk Dekatkan Jodoh Yang Jauh. [ Baca Dan Amalakan..!! ]
Gambar hiasan

Doa Untuk Dekatkan Jodoh Yang Jauh. [ Baca Dan Amalkan..!! ] Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat.

KKR minta maaf sebab tak dapat nak relpy email uolsss smua, Insya Allah KKR akan reply email yang uolsss satu persatu, Ramai yang email minta pandangan dan tips tentang hubungan. Salah satu email yang KKR dapat adalah tentang jodoh, beliau minta KKR share 1 doa untuk merapatkan lagi jodoh..

Doa yang KKR boleh share adalah doa seperti berikut :


Maksudnya :
Ya Allah, jadikanlah dia (sebut nama orang yang inginkan jodoh) dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah dia (sebut nama orang yang inginkan jodoh) dengan kejayaan sehingga serautus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemeliharaan dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.

Demikian sahaja yang boleh KKR kongsikan, sebelum itu KKR mohon maaf kepada pembaca sekiranya apa yang KKR sampai ini ada sedikit kesalahan atau sebagainya. wasallam.

Share on Google Plus

About Unknown

Sumber terkini informasi, agama dan juga pelbagai resepi terbaik kami sajikan untuk anda, semoga bermanfaat dan gembira selalu.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment