Cara dan doa melembutkan hati orang yang berhutang supaya hatinya lembut membayar hutang kembali.

Gambar hiasan

[#] Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

[#] Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat.

[#] Cara2 melembutk@n hati org yg berhutang supaya hatinya lembut memb@yar hutang. Bu@t solat hajat 2 rekaat setelah selesai berdoalah kepada Allah SWT supaya melembutkan hati orang yang berhutang supaya dia b@yar hutangnya kerana dia berkemampuan. Baca Ya Latif, ya Latif sebanyak 7 kali kemudian diikuti dengan membaca Surah Asy-Syura ayat 19. ( baca ayat al-Quran dalam bahasa Arab)

[#] Maksudnya : "Wahai Tuhan yang Maha Pelembut. Allah Maha Lembut terhadap hamba-hambanya; Dia memberi rezeki kepada sesiapa yang Dikehendakinya dan Dialah Yang Maha Kuat lagi Maha Perkasa" (Surah Asy-Syuura ayat 19) -

[#] Niatkan di dlm hati supaya Allah SWT melembutkan hati org tersebut. Ulang2kan zikir tersebut hingga 7 kali. Semuanya berl@ku di atas keizinan Allah SWT jgn putus asa teruskan berdoa & berdoa hingga Allah makbulkan doa-doa kita.

[#] Demikian sahaja yang boleh saya kongsikan, sebelum itu saya mohon maaf kepada pembaca sekiranya apa yang saya sampai ini ada sedikit kesalahan atau sebagainya, Saya ini hanya manusia biasa yang tidak luput dari kesalahan”.

[#] Semoga artikal ini memberi manfaat untuk anda semua. Wallahu a'lam
Share on Google Plus

About Unknown

Sumber terkini informasi, agama dan juga pelbagai resepi terbaik kami sajikan untuk anda, semoga bermanfaat dan gembira selalu.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment