DOA MEMOHON KEBAHAGIAAN KELUARGA. [ Mesti Baca & Amalkan..!! ]


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat.

Setiap p@sangan suami isteri pasti ingink@n kebahagian dlm keluarga. Keb@hagiaan itu adlh salah satu nikmt yg diberikan oleh Allah SWT. Untuk mengecapi kebahagian kita perlu lah per banyak2kan berdoa, berusaha & tawakal kepadaNya. Doa yg kami kongsikan ini mungkin rmai yg pernah dgr tetapi apa salahnya kita berkongsi kpd mreka yg tidak tahu.


Doa ini blh diamalkan pada bila@ masa & digalakkan berdoa selepas solat fardhu kerana m@sa itu adal@h waktu yang paling afdhol.

Demikian sahaja yang boleh saya sampaikan, sebelum itu saya mohon maaf kepada pembaca sekiranya apa yang saya sampai ini ada sedikit kesalahan atau sebagainya, Saya ini hanya manusia biasa yang tidak luput dari kesalahan”.
Share on Google Plus

About Unknown

Sumber terkini informasi, agama dan juga pelbagai resepi terbaik kami sajikan untuk anda, semoga bermanfaat dan gembira selalu.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment