Doa Penyembuhan Dari Penyakit Jantung. [ Baca Dan Amalkan..!! ]

Doa Penyembuhan Dari Penyakit Jantung. [ Baca Dan Amalkan..!! ]
Gambar Hiasan

Doa Penyembuhan Dari Penyakit Jantung. [ Baca Dan Amalkan..!! ]. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat.

Surah Ar- Ra'd

"Barangsiapa membaca ayat 28 dari surah ini, nescaya penyakit jantungnya akan sembuh".


Terjemahannya:

"(Iaitu) orang-orang yang beriman dan tenang tenteram hati mereka dengan "zikrullah". Ketahuilah dengan "zikrullah" itu, tenang tenteramlah hati manusia."
Selalu-selalulah untuk membaca surah yang KKR share ini dan selalu-selalulah juga baca surah ini kepada mereka yg mengidap sakit jantung. Uolsss pun tahu penyakit ni tak kira usia muda ataupun yang tua. Ada yg baru berumur belasan tahun pun sudah mengidap penyakit jantung.

KKR nak ingatkan uolsss, pengambilan makanan harian kena jaga, lagi2 makanan yg banyak minyak n lemak yg tinggi, itu lagi kena jaga, sebab makan makanan yang itu boleh menyebabkan risiko sakit jantung itu lebih tinggu..

Pada yang malas bersenam tu, ringan2kanlah badan tu untuk untuk bersenam ye, Jalan keliling rumah pun ok dah, dari tak senam langsung kan..

Jangan bergantung pada doa sahaja, kalau doa tapi tak usaha dan tak jaga kesihatan tak guna juga, so uolsss kene jaga kesihatan dan amalkan doa ini..

Demikian sahaja yang boleh KKR kongsikan, sebelum itu KKR mohon maaf kepada pembaca sekiranya apa yang KKR sampai ini ada sedikit kesalahan atau sebagainya, KKR ini hanya manusia biasa yang tidak luput dari kesalahan”.

Semoga artikal ini memberi manfaat untuk uolsss semua. Wallahu a'lam.
Share on Google Plus

About Unknown

Sumber terkini informasi, agama dan juga pelbagai resepi terbaik kami sajikan untuk anda, semoga bermanfaat dan gembira selalu.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment