Khasiat Ayat 1000 Dinar Untuk Melariskan Pelbagai Perniagaan

Khasiat Ayat 1000 Dinar Untuk Melariskan Pelbagai Perniagaan

Khasiat Ayat 1000 Dinar Untuk Melariskan Pelbagai Perniagaan | Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat.

SURAH FAATHIR 

"Barang siapa membaca ayat-ayat 29 dan 30, nescaya Allah akan memberkati perniagaannya."

Bagi uolsss yg menceburi bidang perniagaan tak kira offline, direct selling,online bisnes atau perniagaan restoran. Selain uolsss mengamalkan dan membaca Ayat 1000 Dinar.  Uolsss juga elok mengamalkan ayat2 dari Surah Faathir, ayat 29 dan 30. Makna pada terjemahannya cukup baik & indah sekali.

Uolsss tak perlu mencari pelaris yg belum pasti kebenarannya n tidak bercampur aduk dengan sihir. Takut2 disebabk@n pelaris itu. Aqidah kita boleh rosak. Yg melariskan adal@h kehendakNya dengan daya usaha sendiri yg diberkati oleh Allah SWT. Minta n mohon kepadaNya dgn membaca ayat2 ini.

Khasiat Ayat 1000 Dinar Untuk Melariskan Pelbagai Perniagaan

Inna allatheena yatloona kitabaAllahi waaqamoo assalatawaanfaqoo mimma razaqnahum sirran waAAalaniyatanyarjoona tijaratan lan taboor (29)


Liyuwaffiyahum ojoorahum wayazeedahum min fadlihiinnahu ghafoorun shakoor (30)


Terjemahannya:

Ayat 29
Sesungguhnya orang-orang yang selalu membaca Kitab Allah dan tetap mendirikan sembahyang serta mendermakan dari apa yang Kami kurniakan kepada mereka, secara bersembunyi atau secara terbuka, mereka (dengan amalan yang demikian) mengharapkan sejenis perniagaan yang tidak akan mengalami kerugian; 
Ayat 30
Supaya Allah menyempurnakan pahala mereka dan menambahi mereka dari limpah kurniaNya. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun, lagi sentiasa membalas dengan sebaik-baiknya (akan orang-orang yang bersyukur kepadaNya).

Ramai org Melayu yg berjaya apabila di t@nya, dieorng cuma mengamalkan doa2 pelaris beserta ayat2 suci Al-quran sahaja, tetapi amalan2 wajib lain jangan pula ditingg@lkan. Bagaimana nak maju perniagaan kita kalau yang wajib pun tinggal! Jadi jgn tinggalkan yang wajib utk mend@patkan rahmatNya.

Demikian sahaja yang boleh KKR kongsikan, sebelum itu KKR mohon maaf kepada pembaca sekiranya apa yang KKR sampai ini ada sedikit kesalahan atau sebagainya, KKR ini hanya manusia biasa yang tidak luput dari kesalahan”.

Semoga artikal ini memberi manfaat untuk uolsss semua. Wallahu a'lam
Share on Google Plus

About Unknown

Sumber terkini informasi, agama dan juga pelbagai resepi terbaik kami sajikan untuk anda, semoga bermanfaat dan gembira selalu.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment