Doa Untuk Melembutkan Hati Suami, Anak-Anak Ataupun Ahli Keluarga Yang Suka Keluar Melepak.


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh  

Segala puji bagi Allah, al-Malik Al-Haqq, Al-Mubin, yang memberikan kita iman dan keyakinan. Ya Allah, limpahkan shalawat pada pemimpin kami Muhammad, penutup para nabi dan rasul, dan begitu pula pada keluarganya yang baik, kepada para sahabat piluhan, dan yang mengikuti mereka dengan penuh ihsan hingga hari kiamat.

Amalkan & baca doa ini untuk suami, anak2 atau pun ahli kelurga yg selalu suka keluar mlm melepak di kedai, kafe siber atau di "Shopping Complex" dengan kawan2nya. Sekali sekala mungkin tidak mengapa tetapi jika sudah menjadi tabiat melepak tiap2 malam, ia kurang baik.

Cuba amalkan doa di bawah :

Baca doa ini 33 kali setiap selepas solat dan mohon kepada Ya Allah SWT. Jika baiknya dibaca pada air dan ditiupkan dan diberi minum pada anak/suami tersebut. InsyaAllah.


Maksudnya:

"Hendaklah kamu (wahai Muhammad dan pengikut-pengikutmu) sentiasa rujuk kembali kepada Allah (dengan mengerjakan amal-amal bakti) serta bertakwalah kamu kepadaNya; dan kerjakanlah sembahyang dengan betul sempurna dan janganlah kamu menjadi dari mana-mana golongan orang musyrik." (Surah Ar Rum:Ayat 31)

Demikian sahaja yang boleh saya kongsikan, sebelum itu saya mohon maaf kepada pembaca sekiranya apa yang saya sampai ini ada sedikit kesalahan atau sebagainya, Saya ini hanya manusia biasa yang tidak luput dari kesalahan”.


Semoga artikal ini memberi manfaat untuk anda semua. Wallahu a'lam

Share on Google Plus

About Unknown

Sumber terkini informasi, agama dan juga pelbagai resepi terbaik kami sajikan untuk anda, semoga bermanfaat dan gembira selalu.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment