Bila di tanya macam mana pakcik boleh terselamat dari di potong kaki kerana kencing manis? Ini petua yang dikongsikan beliau..


Bila di tanya macam mana pakcik boleh terselamat dari di potong kaki kerana kencing manis? Ini petua yang dikongsikan beliau..


Assalamualaikum uolsss,  Ok.. kali ni KKR nak share petua yang mudah utk untuk menghilankan penyakit kencing manis .. Buat pengatahuan uolss, petua mudah ini KKR dapat dari seorang pakcik yang dulunya menghidapa penyakit kencing manis, dengan petua ini, beliau dapat selamatkan dari dipotong.. Jom sama2 kita cuba petua mudah ini..


Bendi dpt mengurangkan paras gula dlm darah. Jika uolsss ada penyakit kencing manis, cuba amalkan petua yang dikongsikan oleh pakcik ini..


Ambil 2 b@tang bendi, kerat b@hagian atas dan baw@h. Kelar-kelar bah@gaian tengah kedua-dua bendi & masukkan ke dlm gelas berisi air. Tutup gel@s dan biarkan semalaman pada suhu bilik. Keesokan paginya kelu@rkan bendi dari gelas & minum air tersebut sebelum s@rapan pagi. Amalkan setiap h@ri. Anda akan lihat hasil bac@an gula menurun dlm masa 2 minggu.


Mudahkan?? Jom amalkan..


Selamat mencuba.. Jangan lupa share pada kwn2.. :-)
Share on Google Plus

About Unknown

Sumber terkini informasi, agama dan juga pelbagai resepi terbaik kami sajikan untuk anda, semoga bermanfaat dan gembira selalu.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment